onsdag den 24. september 2008

Are you horn(y)?

Ja.. Jeg har fået en bule.. Som i en kæmpe-mega-dræber bule MIDT i panden! Og hvordan er det lykkedes mig at erhverve sådan en? På en eller anden mega fed og hardcore måde? Har jeg været i tæt kamp med skolens Brøndby hooligans eller givet samtlige beboere på Cassiopeia skaller? .. Nej... Jeg er gik ind i en hylde. Ikke løb ind i en eller blev skubbet, jeg GIK stille ind i den, og som Lavra flot beskrev, hævede den som en anden tegneserie bule på få sekunder til kæææmpe størrelse. Så ja, jeg har som en anden nar gået rundt med en ekstra pandelap og hørt på ENORMT sjove jokes! HA HA.. Den eneste sjove (udvalgt fra andre hylende morsomme som "har du noget i panden?" og "Er din pande gravid") kom fra Jonas, out of nowhere: "Er du horn(y)?" Hahaha.

Hov, så kom jeg helt til at snakke om mig i stedet for en kinda stor ting som skete på skolen idag! Lykkedes lærerne med skæve miner at fremsige at prisen på kakao fra kakao-maskinen skulle op. Havde næsten ikke sovet om natten (takket være min hjerne som vækkede mig hver halve time) så havde svært ved at følge med i den efterfølgende debat. Men jeg fik da hittet ud at jeg skulle løbe efter de andre, væbnet med et kamera, og grinende tage billeder af kæmpe bannere og råbende demonstranter
"Hvad vil vi ha'?" GRATIS KAKAO "Hvornår vil vi ha' det?" NU "Hvorfor er vi ikke nøgne!?" ..? Haha
Uuuh og sagen udvikler sig stadig, men lader til vi stadig kan tappe kakao (og fantastisk vanilie kaffe) for 2 kroner.

Nå, men nu skal jeg i seng, eller skal over i Cassiopeia 2 og vente på vi skal videre til Atlas og synge hemmelig fødselsdags sang!
Forresten, hvad ville du helst:
Slikkes i røven af en hund eller slikke en hund i røven?
(Er du sindssyg nogle kloge mennesker der går på skolen!)

Ingen kommentarer: