fredag den 3. oktober 2008

Glædelig fredag allesammen..

Fuck hvor startede det her bare som en røv dag. Især når man kommer glad og smilende hen til 2 piger fra skolen, som man så pludselig opdager står og græder og en dreng fra skolen kommer gående med alle sine tasker. Vidste knap nok om jeg skulle tude eller grine da jeg hørte hvorfor 5 drenge blev smidt hjem på en tænker. Håber virkeligt de alle kommer igen, det er sjovt som man først opdager hvor meget nogle folk fylder når de pludseligt er væk. 

Men nok om alt det triste! Så blev det weekend igen, og jeg skal blive på skolen igen. Vi er kun 15-20 mennesker her i weekenden = Vi får pandekager til morgenmad! ++++ 10-12 stykker skal afsted til noget halløj imorgen, så resten af os skal køre på tur med Prepz (en lærer) og spise sandwich og hygge! Bliver vold godt.

..
Fuck hvor lyder det her blog indlæg slet ikke som mig, men er også lidt ude af mig selv.

Ingen kommentarer: