lørdag den 4. oktober 2008

.. And then they lived happy ever after

Altid fedt når der oven på en røv dag kommer en fed en. En som i dag. Vågnede klokken 10 i morges, spiste dejligt morgenbrød fra bageren sammen med de 5 andre som var tilbage på skolen og tog så det længste bad jeg endnu har fået på skolen (imens jeg hørte bragende høj Veto). Og så afsted til Langeland og rende rundt og være dejlig grim og slukke helt for hjernen. 

Ja, jeg er hende den grimme med Svampebob trøje!

Hæhæ, og imorgen skal mig og Mette lave kort til vores hemmelige fødselsdagsgave og her i aften når Mette er blevet overtræt, skal hende og Jonas lave über-über hemmelig gave til Nannerup! Uff, can it get any better? Ja, det kan det faktisk, for på mandag starter Momor-ugen, ergo folk skal klæde sig ud og opføre sig som gamle mennesker og så skal vi have mormor-mad (= alt det kød jeg hader mest i verden) +++ folks bedsteforældre kommer på torsdag, årh min farmor kommer! Glæder mig så meget til at se hende.

Har forresten fået en besættelse af at jeg skal have en New Era kasket, så prøver at skrabe nogle penge sammen til en nu!

Zez! 

1 kommentar:

farmor sagde ...

Hej Linnea
Jeg glæder mig også meget til at se dig, dine venner og skole knus fra farmor