mandag den 20. oktober 2008

Jeg syntes at..

(Tilegnet Winther, som er skuffet over jeg ikke længere sviner diverse ting til i min blog)

Jeg syntes:

.. At McCain skulle tage at stramme måsen og tage langt langt væk (evt. månen). Måske få sig en sidste blodprop og opgive kampen med livet
.. At DF's valgvideo (godt nok fra sidste år, but still) er SÅ sjov, og såååå langt ude (Til folk der ikke har set den: Du ser marker, køer og kirker, samt harmonisk Dannebrog i baggrunden OG SÅ "men noget truer", efterfulgt af billeder af über farlige damer i burka og folk fra Ungdomshuset.. tsk, men et godt grin)
.. At USA liiiige skulle tage og flette røvskægget angående finanskrisen, fordi.. Det skal de bare. Og er det rigtigt at Island er blevet sat til salg? 

Og så lige fordi jeg er forvirret

Jeg vil gerne vide:

.. Hvor den uhyggelige kat der render rundt på Cassiopeia kommer fra!? Og hvor mange sygdomme den har (Rune har allerede fået de meget kendte symptomer på AIDS!)
.. HVOR FUCK METTE HAR MIN KODE FRA!?
.. Hvem hendes med-sammen-svorne er?
.. Hvorfor jeg ikke bare kan være pæn på billeder, bare lige en gang imellem?
.. og hvorfor jeg er så sindsygt ucharmerende?
.. Om der overhovedet er nogle, udover min familie, der læser min blog? O_o

Uuuh hov, så har jeg da helt glemt at skrive at vi kom tilbage igår! Efter en til tider dejlig, til tider lang ferie. Kan ikke huske om jeg før har skrevet det, men årh det er fedt at få over 80 kæmpe kram når man stiger af 202 (og skænker en tanke til de 3-4 som altid ender tilbage i Svendborg fordi der 'ikke er plads i bussen' .. my ass). Vil gerne have endnu en medalje, en stor en af slagsen, gerne belagt med guld og flere lag diamanter: Slæbte en taske KÆMPE taske med tilbage til skolen, som om muligt var endnu tungere end da jeg startede på skolen.

..

METTE, HVORDAN KAN DU KOMME IND PÅ MIN PROFIL!? Har ikke plads i min hjerne til den slags bekymringer

1 kommentar:

Pede sagde ...

jeg læser den da.
Island blev sat til salg på eBay for 10.000.000 pund, men "salgs-artiklen" blev slettet igen :)