mandag den 13. oktober 2008

Omfg ferie!?

Lig mærke til hvor meget Sofie (til højre) ligner en manga-figur!

Yup, så har jeg officielt ferie. Det har jeg haft i hele 3 dage.. Og nu vil jeg gerne hjem til skolen. Har ellers haft nogle dejlige dage, årh det var fedt at se to af mine bedste veninder igår! Og så var det da også monster fedt at være i København i dag (er du sindssyg jeg havde savnet den by!) sammen med Iben, Maria og Sofie! Og så mødte vi også Danny, Malou og Mathilde fra skolen, mega spøjst, men også vildt rart. 

Uuh og på onsdag, der skal jeg SÅ meget ind og se Jonatan Spang sammen med Iben! Og er du sindssyg jeg glæder mig, han er jo det hotteste og sjoveste menneske i verden. 

Men på trods af gensyn med fantastiske veninder og glædsel til comedy show, så savner jeg skolen og menneskerne (årh hvor er det også surt at Mette er i sommerhus, at Lavra er så forfærdelig langt væk og at jeg ikke har tid til at Tim kunne komme). 
Men om 6 dage lander jeg igen i Svendborg og invaderer min skole!

Ingen kommentarer: