lørdag den 11. oktober 2008

Farmor som nynazist

Så sluttede mormor-ugen, som kulminerede i bingo-banko aften i torsdags. De eneste som rigtig havde taget det med lign-en-mormor seriøst, var Malou og Emilie, som kom vraltende i velour betrukne højhælede og over-knælængde nederdele, siddende stramt i taljen. Havde en lille smule glemt at fortælle det til min egen farmor, så da vi kom ud fra Cassiopeia og Malou og Emilie kom springende imod os med kæmpe hingestens briller, kan jeg godt forstå hvis min farmor blev forvirret. Men bingo-banko aftenen endte super hyggeligt, også selvom Mette snuppede den præmie jeg havde udset mig, filmen "Firma skovturen" og en pose Haribo-mix. 

HVORFOR er jeg altid grim på billeder!?
Desværre manglede halvdelen af skolen, fordi de prioriterede at spille nynazister i en ny dansk film frem for bingo-banko. Tsk... Men kan på et vidst plan godt forstå dem, eftersom at Nicolas Bro og Thure Lindhardt (som jeg med et højt skrig, fandt ud af var bøsse) var på rolle listen. Det er virkelig ulideligt at høre om at jeg-ved-ikke-hvor-mange drenge havde flirtet med Thure Lindhardt og resten havde sunget fællessang med Nicolas Bro. JA, jeg var bare en lille smule misundelig. 

Igår fik vi så efterårsferie, indrømmet, jeg glædede mig til at komme hjem. Havde jo været på skolen 3 uger i træk, så det er nu rart at være hjemme og slappe af og have god tid til at se vennerne herhjemme. Men det var nu lidt trist at kramme alle fra skolen farvel (ja Maria, ved godt det hedder 'på gensyn' og ikke 'farvel'!), selvom jeg jo godt ved jeg ser dem igen om en uge. 

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Det er godt du lytter efter Linnea. ;) haha.

Anonym sagde ...

Nu föler jeg mig helt ked af det over at have fortalt dig at han var bösse :'D

men ey!