onsdag den 17. september 2008

Retarderet børnehave

Hele dagen idag har jeg brugt på at lave 4 tegninger.. De bestod udelukkende af trekanter, firkanter OG cirkler! OGOGOG hele FIRE farver! Uuuuh!
Okay, historien bag den specielle titel på indlægget og den meget troværdige entusiasme, kommer fra, at vi har haft praktikanter idag! Som i hele 6 praktikanter, der kom til skolen efter alle lærerne var taget af-sti-afsted til Zentropa for at lære og lave film. Vi blev så sendt på forskellige workshops, hvoraf jeg valgte Kunst og det er her retardo børnehaven kommer ind! For vi blev sat til at tegne trekanter og firkanter oooog cirkler oven i hinanden og så farvelægge hulrummene! 
..
Det er længe siden at min hjerne har fået lov til en HEL dag at slappe så meget af! Og fik da også af vide at mit resultat var riiiimeligt prof! Af figurer at være.

Vi er forresten blevet smidt hjem. Ja, hele skolen. På en onsdag .. Hvordan kan de gøre sådan noget? Det er unfair, som en i helvede! Er næsten ikke engang kommet hjem endnu, og savner allerede skolen!? Nå, men jeg vender grusomt tilbage dertil, og til en dejlig tvungen blivedag, fordi det er efterskolernes dag. Så ja, jeg skal igen vise rundt på skolen, kludre rundt i afdelingernes navne og fortælle hvor fantastisk her er!

Forvent det uventede! *gnæk gnæk*

Ingen kommentarer: