tirsdag den 9. september 2008

Snot all over

8. SEPTEMBER 2008
Jeg kan ikke trække vejret. Bogstavlig talt! Når jeg sover, glemmer jeg at min næse er så fyldt, så jeg lukker bare munden, og når at falde lidt i søvn hvor jeg kort tid efter vågner gispende fordi jeg ikke kan trække vejret. 

NÅ! Jeg har været på skolen i weekenden (first-time-evarh), og på trods af at alle har været super snottede og hoster og nyser, har det været super hyggeligt og sjovt, især da alle weekend-elever drog afsted til MacD for at æde sig fede, og hurtigt slog os ned ved et meget lavt og stort bord beregnet til børnefødselsdage. Personligt følte jeg mig meget hjemme, indtil en enormt flabet jeg-har-en-kasket-og-et-sejt-skilt-ansat kom hen og begyndte på "kan i finde en fejl her" og "syntes i at i passer ind i det her miljø" (hvilket jeg syntes, da jeg sad på en 20 centimeter høj stol og spiste MacFlurry is.)
Det lykkedes mig også om søndagen at falde i søvn til Anden på coke (shame on me!) og kl 11 om aftenen, at kaste mig i seng (gjorde samme trick lørdag kl 1 om natten, havde rullet mig helt ind i dynen, kastede mig bare på madrassen og faldt i søvn).

Men nu skal jeg over og have aftensmad, tror bare ikke jeg får spist noget, har spist ca 7 boller.

Ingen kommentarer: