tirsdag den 9. september 2008

Introtur

30. AUGUST 2008

First of all: ALLE skal skaffe sig en hovedpude med silikone i! Selvom det tissede ned og teltet var klamt og jeg var omringet af dyr med alt for mange ben, lykkedes det mig at sove fra det hele med DEN!

Nå! Selvom det fede vejr stoppede kl. 18 og blev gråt og møg trist, lykkedes det folk at holde humøret højt og grine og have det satans sjovt! Så det var helt mærkeligt at sige farvel til folk der skulle andre steder end en selv, og følge efter 2. års eleverne til bussen (og se frem til en 3-4 timer lang tur hjem). Og på søndag, skal jeg gør det en gang til! Haha. Nu glæder jeg mig bare til at komme hjem og sove, og slappe af! Og fortælle til hele verden, hvor fed en efterskole jeg er starter på!                    

Woop woop! 8D

Ingen kommentarer: