mandag den 15. september 2008

Hjemme igen

Eller hvad? Er ihvertfald tilbage på skolen, og Patrick brokker sig over at jeg kalder det hjem? Men ser næsten skolen mere som mit hjem, end det derhjemme, var ihvertfald fantastisk at komme tilbage og kramme alle + at alle som havde været her i weekenden var HELT oppe og køre, som om at alle sammen var på speed. 

Uuuh og i aften kommer der aftenbreve rundt, first time evarh. Så inden aften-te, skal folk skrive et brev til en aller anden, og så render en udvalgt rundt på afdelingen med brevene, og deler dem ud. Haha, det kan kun blive godt, for der er allerede lavet regler om at man ikke må sende mad og sende breve hvor der bare står "tis" og "lort". 

Og nu skal jeg ud og skyde mig selv inden jeg skal have fransk (nej, er ikke specielt vildt med det og NEJ jeg kan ikke vælge det fra -.-')

TILFØJELSE
Min fætter var meget forarget over at jeg ikke har nævnt ham i min blog, så her kommer det: Jeg har en fætter der er über sej til alt med guitar og så har han noget nizzzze hår. Og så har jeg også 2 andre mega seje fætre, savner jeg alle sammen!

Ingen kommentarer: