tirsdag den 23. september 2008

Dedikeret til Sjælland

Dette indlæg er dedikeret til nogle fantastiske mennesker på Sjælland, efter en sagde nogle ting som har gået mig lidt på.

I ved jo godt hvem i er! 
Jeg savner jer, virkelig meget! Og hvor er det fedt at i bliver VED med at gide og lytte til mig når jeg igen og igen fortæller om sort, og yderst intern, humor fra efterskolen! I er fantastiske, men det ved i jo, så det er vidunderligt at komme hjem til jer, hvor sjovt her så end er på skolen! 
Og Engholmskolen, jeg savner jeg så sindsygt, Da jeg så jer tabe (5-0) til Egeholm, fik jeg den største hjemve nogensinde! Selvom i gav de mest fesne kram og de vildeste dræberblik da jeg kom hoppende over til jer!

Kommer hjem om 3 uger, and yes, there will be blood! .. Gud hvor jeg savner jer!

Ingen kommentarer: