tirsdag den 9. september 2008

Eventuel præsentation

Eftersom jeg har fået en ny blog (hvilket er grunden til den pludselige bombning med indlæg), syntes jeg det burde være på sin plads, med en mindre præsentation.
Mit navn er Linnea og jeg startede, med rystende knæ, på efterskole den 24. august. Jeg er besat af mælkesnitter (en besættelse som blussede op igen her på skolen), sjove ting og alt andet som er usundt. Jeg bander en del, især når jeg er sur, og jeg laver ofte grammatiske fejl og andre taste fejl. 
Lige i dette øjeblik har jeg gået på efterskole i 2 uger og 2 dage (inkl. en weekend på skolen), hvilket overrasker mig hver gang. Det føles nemlig som om jeg har boet her i flere måneder. Men som skrevet i et tidligere indlæg, jeg skriver først og fremmest blog for at jeg i slutningen af året kan se tilbage og huske alt det jeg har glemt. Hvis nogle så har lyst til at læse en masse pladder, ja, så er det bare sjovt.

See ya in another life brother! (er nemlig også kæmpe fan af Lost)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

wow go blog :)
dermed din første kommentar trunte