søndag den 1. november 2009

Noget der starter med tetra, og slutter på tennis?

I'm addicted. Igen. igenigen. Til Tetris, mit livs heroin, i glade farvestrålende kulører. Jeg er tilbage der hvor jeg stoppede sidst. Jeg ser klodser når jeg lukker øjnene, når jeg åbner øjnene, ja selv når jeg blinker. Jeg lever igen i et uendeligt spil oppe i hovedet, hvor jeg ALTID vinder. Og jeg skal være et fjols for ikke at indrømme at det føles rart.

Grunden til mit tilbagefald, skyldes 1 lille uskyldigt spil i ng (alt sammen Helenas skyld!), og så er trangen kraftigt blusset op her i weekenden, hvor jeg har ligget syg med feber og hoste. Så i en rus af Strepsils og frugtte, har jeg slået min all-time hiscore og læst mig frem til at Tetris blev opfundet af en russisk dude.

Var du forresten klar over at Tetris stammer fra den græske talenhed Tetra (tallet 4) og tennis, som var den russiske dude's yndlings sport?

Og så hør da lige den ultimative tetris-sang:
http://www.youtube.com/watch?v=QMKTdrQqpNk

Ingen kommentarer: