torsdag den 12. november 2009

Vi vender verden på en time

Hovsa! Så fandt man lige ud af at to dejlige mennesker skriver blog!

Dejligt menneske 1: http://www.vidunderfuld.blogspot.com/ alias Bjærget.

Dejligt menneske 2: http://www.ibenkaizer.blogspot.com/ alias IVN.


Jeg er lige kommet hjem fra biograftur med Maria, bestående af "this is it" (utrolig flot, og rørende, film) og 2 kilo chokolade&brændte mandler! Menmenmen det er faktisk slet ikke vores ekstase af slik eller lyden af MJ's stemme som dette skal handle, niks, den her går ud til dig Maria:

Selvom efterskolen først kom i vejen, og nu gymnasiet, så er Maria en fantastisk (lidt) rødhåret pige, som har en svaghed for ordet krebinetter og Riget. Så hvis man er så heldig, og bare få en enkelt eller to timer med hende, ja, så kan man sagtens nå at få vendt hele verden et par gange. Og nå ja, så er hun også blevet lidt af en ret så utrolig smuk pige her i sit livs efterår, haha.

Ååh Maria, jeg elsker dig!

Og man siger jo, at man først kan glæde sig over at se et menneske, når man har savnet personen.


Så havde jeg også tænkt på, at jeg gerne ville have at min blog også kunne vise noget med awesome mode og god stil.. Ja, altså, lige nu står det lidt stille på kistebunden.. Mit vildeste køb var i dag: 30 kroner for et par knæhøje sokker i Super Best. Og vent så lige inden at alle (i, mine trofaste læsere) tænker kød fusk og svindel (hvilket der intet af har været i Allerød, har der så ej!), så skal du tage med i overvejelsen, at disse strømper er af det blødeste materiale i verden. Man kan normalt ikke få dem højere end til anklerne! Lidt af et godt køb.. Godt så, det er ikke lige i dag min fashionblog får sit shine.

Jeg kan da i det mindste lige smide det her:

Tadaaa, min gallakjole. Når jeg faktisk har overskud af penge (læs: når de ikke går til druk og mad) så bruger jeg det på kjoler, og denne her + 2 andre, er mine seneste babyer.
Nå.. Hov, så var der jo den der nv-rapport...

1 kommentar:

Ibenkaizer sagde ...

Så fandt du min blog :b
I hope you enjoy it, hæhæ..