søndag den 15. november 2009

Tegn, gæt og råb


.. Ja, jeg var til Josefines familie fødselsdag i går, hvor halvdelen af de tilstedeværende kunne huske mig som "hende de slæbte rundt på og prikkede til, til Josefines 15 års fødselsdag". You got me there, det var ikke min mest heldige optræden. Nå, det var så ret så hyggeligt, indtil hendes storesøstet hiver Tegn&Gæt frem, hvor jeg ender på hold med Josefine.. STOR fejl. Kvinden kan ikke tegne, og bestemt ikke under pres?! Hvis nogen på dette tidspunkt har gættet hvad billedet ovenover forestiller, så er det vinderen! Af alting! Til alle os andre, så er svaret: Vincent Van Gogh..
Jeg lader billedet tale for sig selv.
Men misforstå mig ikke, jeg elsker Jose. En dårlig højrøstet taber, er bare ikke en god blanding med en langsom ukunstnerisk pige.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

forhelvede linnea. kan du ikke din kunsthistorie? alle ved at øre = van gogh :)

Linnea sagde ...

Men man kan jo ikke se at det er et øre! Det ligner en tekande, tsk :D