onsdag den 11. november 2009

Noget hemmeligt, noget skidt og noget hemmeligt skidt

Jeg har lavet noget hemmeligt.. Som jeg ikke kan vise til nogen endnu.. Og det er måske ikke flot, fantastisk eller ekstraordinært for andre, men for mig er det! Forklaring vil følge i næste uge! Hold forventningerne nede, det er faktisk ikke specielt spændende.

Så har jeg lavet noget skidt, i form af nv-afleveringer. Jeg håber ikke det overrasker nogen, at min interrese i lys' brydning og planters fotosyntese er mindre end 0, og at jeg kun har afleveret verdens korteste og værste rapporter, for ikke at få fravær. Gid man var velsignet med shine (gief Mathilde!) så man kunne brokke sig som jeg gør, og alligevel få ros og hovedklap.
Forresten fik jeg mit første 12 tal den anden dag. I matematik. Jeg er sproglig klasse. Jeg sætter standarden for de næste 3 år godt.

Og så har jeg lavet noget hemmeligt skidt. Eller mit hoved har. Lige nu vælter, brager og knager det deroppe, for at regne frem til en måde, hvorpå jeg både bliver lykkelig i hjertet, på gymnasiet og i weekenderne. Folk med løsninger, skriv mig lige et brev og send mig det. Jeg er åben for stort set alt, for jeg er selv faret vild.
Hvorfor skal fortiden, nutiden og fremtiden også kollidere på sådan en voldsom måde, som skyder en helt ud af kurs.


Apropro måge, gider en lige sætte julen på pause, tak? Jeg er slet ikke klar til nisser, pebernødder og gran endnu. (Honninghjerter, det er så en helt anden sag)

1 kommentar:

Laura sagde ...

ad honninghjerter :(