tirsdag den 24. november 2009

Et chassé til højre og så kompliment

Så er det på fredag, hvor jeg bliver kastet ind i dame møller og chasséer, sådan helt uden videre. Og ja, jeg bliver så nok aldrig nogensinde klar, eftersom det er fysisk umuligt for mig at hoppe i takt hen ad gulvet i høje hæle, samtidigt med at jeg skal holde mit korpus lodret PLUS huske hvad jeg skal gøre efter kompliment. I det mindste er det krampagtigt sjovt, især når Sofies spinkle krop gang på gang, forvirret leder efter sin partner (læs: meget træt Jonas) som hun har mistet efter hun han været til midten. Okay, jeg skal holde min kæft, for jeg er ikke en dyt bedre.
Men jeg glæder mig sgu til fredag! Godt nok er jeg ret dårlig til det der med at være "fin", men jeg skal sove længe med Sofie, spise sushi og hjem til Josephine. Hæhæhæ.. Og så er det jo altid sjovt at se folk i fint tøj, især dem som man har svært ved at danne sig et billede af i hovedet, iført lang elegant kjole og opsat hår.
Billeder vil helt sikkert følge senere!

Ingen kommentarer: