tirsdag den 17. november 2009

Tilbage til sundheden

I dag i biologi skulle vi indtaste, hvad vi havde spist de sidste 24 timer, ind i et program. Det kunne så udregne hvor meget vi havde spist/drukket, og hvor meget vi manglede/havde spist for meget, i forhold til vores alder og "aktivitets niveau" (Læs: Megetmegetmeget lav). Det var i den time at jeg fik øjnene op for hvor ualmindelig forkert jeg spiser, og nok det samme for Cathrine, som fik afvide at hun ville dø og kollapse hvis hun ikke spiser fisk. Jeg havde spist 1/4 af hvad jeg BURDE, det eneste jeg havde fået nok af var vand + at hvis jeg ikke havde spist laks i går, så havde det set sort ud.

SÅ i dag har jeg købt mad, så jeg fra nu af kan få proteinervitaminermineralerogaltandetgodt og eftersom jeg igen er stoppet med at spise kød, lød min indkøbsliste på: Linser, bønner, bulgur, tørrede tranebær & abrikoser, vildris og pinjekerner. Det værste er, at det alt sammen er noget jeg synes smager godt og nyder at spise!

Så hej, nye sunde krop, jeg ser frem til at flytte ind i dig!


Hæhæhæ, og så faldt jeg lige over det her billede, som tydeligt viser, hvor sportslige og entusiastiske vi er i min familie.

Ingen kommentarer: