mandag den 24. november 2008

90 sedler


"Linnea, vi dækker hele din seng med sedler imens du er væk i weekenden"
"Haha, ja som om i gør"
Nogenlunde sådan lød ordvekslingen i fredags, efter Jonas og Jannick havde kæmpet en brav kamp med at få skrevet "Knep mig Tim" i min pande, lige inden jeg skulle hjem til ham, og hans forældre. Den mission lykkedes heldigvis ikke! Så var det de skummelt sagde at de ville dække hele min seng med sedler hvor det stod i weekenden, hvor de vel og mærke blev på skolen. Alt dette havde jeg glemt da jeg kom slentrende ind på mit værelse med min taske, og Jonas og Jannick kom krybende bag mig med skumle grin. Først da jeg var HELT henne ved sengen lagde jeg mærke til den helt hvide væg og de små stykker gaffa-tape over det hele (Ja, de havde valgt at hænge det op med skide gaffa!) i og på min seng OG i hele mit skab.
TAK Jonas og Jannick, sjovt, meget sjovt, at hænge præcis 90 'knep mig Tim' sedler op på mit værelse. Okay indrømmet, jeg grinte og det er lidt sjovt at jeg stadig ikke kan finde de sidste 4

Ingen kommentarer: