onsdag den 19. november 2008

Dyb misundelse

Jeg ryger direkte i helvede. Ihvertfald hvis man tror på de 7 dødssynder. Jeg er nemlig dybt, dybt misundelig på Cassiopeia 2, og til tider også Mælkevejen 2. For at have så fantastisk dejlige og hyggelige værelser. Ikke fordi jeg ikke kan li' mine roomies, de er rigtig søde, men jeg har bare ikke så meget tilfælles med dem og derfor ikke så meget at snakke med dem om, og nu ved jeg godt at vores skole er bygget op om 6 ord, hvoraf det ene er 'tolerance' .. Så undskyld Bo og Clemmer, men jeg erkender min misundelse. Og undskyld Cassiopeia 6, i er dejlige, men vi minder så ualmindelig lidt om hinanden. Tror det bliver rart til jul at prøve noget nyt, når man får mulighed for at rykke rundt på værelserne.

Og nu sidder der sikkert nogen trunter og syntes jeg er ego og ingen tolerance har, ja det er jeg måske, men har sgu været åben og tolerant over for en masse andre ting. Det kan man ikke lade være med på en efterskole.

Ingen kommentarer: