mandag den 17. november 2008

En stille uge og dejlig post


Okay, jeg har skrevet det før, og jeg kommer til at skrive det 1000 gange mere: Post er det bedste i hele verden! Om det er en rodekuvert om et fortabt brev fra Post DK, et langt sødt brev fra en fantastisk veninde eller et natbrev fyldt med guldglimmer og sjove farver, så er det næsten lige fantastisk (okay, bliver måske en smule mere begejstret over breve fra veninder end fra PostDanmark).
Det er så til gengæld hammer møg irriterende at have skrevet et langt brev til sin veninde, placeret på en efterskole på Sjælland, som så forsvinder på vejen dertil.. Nej, mig og PostDanmark er tit uvenner. 
Selvom det er et ualmindeligt dårligt billede, så forestiller det væggen ved min seng, pyntet med alle de dejlige breve jeg har fået! Tak tak tak tak alle i dejlige mennesker der har skrevet til mig, jeg værdsætter det SÅ meget!

Hmm.. Og så er der jo helt stille på skolen.. Eller, så stille som der nu kan blive med 15-16 højtråbende drenge og 10-15 grinende piger. For 10. klasserne er jo på det der brobygning, noget som de er yderst utilfredse med, hvilket du kan høre på både Malou og Carls blogs.. Og på alle 10. klasserne, når de efter en dag på diverse uddannelser + en cykeltur på henholdsvis 4 og 8 kilometer til deres skole, kommer hjem.. Og det er så kun den ene vej. Så de små 9. klasser, vi hygger bare rundt med grammatik øvelser og udnytter at der er stille på afdelingen, til at tage en kort morfar. Hehe, og så til at hovere en smule når de gamle kommer hjem.

Woop woop

Ingen kommentarer: