onsdag den 5. november 2008

Hjemve, O-o-o-Obama, halloween og teatergøgl

Okay.. Jeg fik så aldrig opdateret det tidligere indlæg, så nu får i et indlæg fyldt med gøgl og billeder.

Long time, no see. Haha. Har slet ikke haft tid til at blogge, grundet sjove mennesker og en igangværende teater uge, som jeg i dette sekund på en måde flygter fra. Ja, er lidt en krsyter, jeg ved det. Har hele ugen været træt i kroppen (og det hjalp ikke ligefrem at sidde oppe til kl. halv 5 tirsdag nat for at se valg) og lidt småsur på mig selv og resten af verden, uden nogen grund. Og oven i hatten, kom en helveds masse stres, som jeg helt og alene skabte, og faktisk var den eneste der var påvirket af! Det var først i går aftes at det gik op for mig hvad der havde været galt. En ting som jeg havde troet aldrig nogensinde i mit liv ville ramme mig.

Hjemve.

Jeg savner mine veninder, min kat, og ja endda mine forældre og resten af min familie. Så lige nu sidder jeg i toget imod Odense (indlægget her bliver godt nok først postet når jeg kommer hjem til internet), spiller mærkeligt bil spil som nogle drenge på skolen har en fetich med (Track mania something, anyone?), prøver at slå tiden ihjel og finde en måde at bruge min sparsomme tid derhjemme til at se flest muligt veninder.

 

Men tilbage til teater ugen, for selvom jeg flygter, så er den der stadig! Selve stykket, er kort fortalt en genfortælling af Biblen, tilsat en masse spas og efterskole humor. F.eks. har Gud ble på når han som barn skaber verdenen og David og Goliat skal battle imod hinanden i ægte MC fight night stil! Woop woop det bliver godt. Jeg startede på Medie holdet (ja, for vi er så hardcore så vi har kæmpe skærme sat op hvor der skal kører film parallelt med stykket) men hoppede over på Kostumer, da jeg godt kunne se det måske var lidt dårligt tidspunkt at begynde at lære at bruge film-programmerne i den mest stressede uge i skoleåret. Flot Linnea!

Så mandagtirsdagonsdag har jeg lavet MEGET systematiske lister over hvad samtlige skuespillere skal have på, i hvilken scene og som hvad + lister over alt der skulle købes, findes og laves. Ja jeg er stolt, fik til gengæld aldrig syet nogle kostumer.. hov. Men nu kan jeg til gengæld i hovedet, hvad alle spiller og hvad de skal have på! Og det er stort, når man ved at jeg ikke ejer hukommelse.


Så var der jo også det der valg i tirsdag, mellem den der McCain og ham der O-o-Obama. Ja, jeg holdt med O-o-Obama (Nej, det er ikke fordi jeg stammer, men Mette, Mathilde og Lavra havde i deres ekstase af overtræthed udviklet et lille kampråb). Men næsten alle mennesker på skolen havde sagt ”Ja jeg skal se valg!” .. Men alligevel, kl 3, var INGEN længere online på IChat (Skolens ’chat’ mellem elever). Så Cassiopeia 2 og jeg sad som de eneste ÆGTE fans oppe til klokken HALV FEM, indtil det var helt sikkert at sejren var i hus! Så efter det, listede jeg ind på mit værelse, med Obama på hagen og en meget træt krop, pumpet med slik og chips og faldt meget, meget hurtigt i søvn!

  

Og så har vi jo også haft halloween fest! Hvor overraskende mange klædte sig ud (lækkert!) kan f.eks. nævne Tue og Rasmus som Unødvendige Republikanere, Simon som blotter med Morgan-dukke som hans ædlere dele, Iben som Batman, mig som Jokeren, Mette som slagter, Malou som trunten fra the Nightmare before Christman, Jonas som en yderst genial dranker og en helveds masse andre! Sindsyg det var sjovt!

 

 

Uuuh og så har Mathilde fødselsdag i dag, hvor hun blev vækket med boller og tebirkes og juice! Og så havde vi fået lov til at blive på værelset i stedet for at gå til morgenmad. Naw det var hyggeligt. Tillykke igen Mathilde, nu hvor jeg smutter midt under din fødselsdag.

 

Årh det blev et langt indlæg! Hvis du er nået hertil, skal du have kringle og et blåt bånd. Men nu skal jeg spille videre på bil spil og høre dejlig Oasis (blev for resten lidt emo da jeg fandt ud af at deres ekstra koncert lander oven i ski-turen .. fuck) 

Ingen kommentarer: