mandag den 8. december 2008

Jule ønsker

First of alle, glædelig dejlig jul til alle :) Er endelig kommet i julestemning efter hele skolen skulle lave dette års coverversion af 'Do they know it's christmas time', som forresten kan ses på http://www.youtube.com/watch?v=nUE8gndC5cc *Reklame* 

Oooog så kommer også min ønskeseddel her, på opfodring fra min familie.. Og den er så også henvendt til dem:

Kjoler! I farver og flotte udskæringer (med ærmer, både korte og lange ærmer) og ikke for lårkorte. Bruger S

Plugs (øreringe til de store huller jeg har i ørene) fra Copenhagen Body Ekstremes. Hvide med et rødt kors på, 6 mm. De koster noget med hundrede for et par

Taske fra Christianias julemarked lavet af cykelslanger. En af de helt store som er lidt 'frynsede'

Brune Dr. Martens med satin snørebånd og ternet for. Jette Riis og smartgirl.dk ved jeg sælger dem til omkring 1000. Jeg bruger størrelse 36 eller 37, det er lige godt J

En holder til min ladyshaver, så jeg kan få den frem og tilbage fra skolen.

Sjove nederdele, i sjove farver bruger for det meste S

Guitar Hero til Nintendo DS

Saw 1, 2 og 4 på dvd, og biografbilletter til at se 5’eren

Store sjove øreringe

Dvd’er med Mumitroldene. Jeg har i forvejen 1, 3, 4 og 15

Cd’er:

Manu Chao

Yoav

Figurines

Smashing Pumpkins (De gamle cd’er)

Gavekort til Topshop i København

Bogen ”Jeg er bevæbnet og har tømmermænd”

Gavekort til undertøjsbutikken La Senza

Jonathan Spang s ”Familie” på dvd


Upti wupti!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

dejlig, dejligt tak for ønskesedlen..også super dejligt at låne dig i søndags..det gør en god dag bedre. juleknus fra faster