tirsdag den 20. oktober 2009

+6 kg -750 kr + 1 Muse billet

+6 kg: Efter at være vendt tilbage til skumle Sjælland og et altid åbent køkken, har jeg trodset alle efterskolestatestikker og taget de forpligtede 5 efterskole kilo på, EFTER skoleåret er slut. Men efter jeg hverken kan se, måle eller mærke den ekstra vægt, er min teori at det er ren muskelmasse. For ja, pigen der sammenlagt havde idræt 3 gange hele sidste år, har lavet en kontrakt med satan, alias fitnessworld. Så om nogle måneder vil folk knapt kunne se solen for mine brede skuldre og stærke biceps.

-750 kr: EN zone. Uno zone. One zone. En ussel zone, og jeg ville stadig have mine penge, men nej. Scenariet: Jeg rejser efter en hyggelig aften i Kirke Saaby, hjem til lille Allerød. Der bliver flittigt klippet 7 zoner, 2 og 3 zoners kortet forbliver lunt i klippekorts holderen. Så når jeg til Lyngby, hvor meget gammel togkontrollør træder ind. Intet problem, jeg har klippet. Men åbenbart ikke. Aldrig i mit liv har jeg set en mand tjekke klip og billetter SÅ nøjagtigt. Så efter nogle minutters stirren på mit klip, fortæller han, at fordi jeg lige har haft min fede røv inde og SNITTE Hellerup, mangler jeg en ussel zone. EN. Ingen hundeøjne hjalp mig, ingen ekstra klippekort hjalp og ingen undskyldninger eller tårefyldte øjne hjalp. 750 kroner i bøde. Damn you DSB.

+ 1 Muse billet: Uh ja, på mandag drager jeg med Ivn og hendes veninde til Parken, for at se Muse live, for mit vedkommende for første gang! Det er endda også første gang at jeg skal til 'stor' koncert. Kryds fingre og tæer for at mit lille legme ikke bliver alt for mast og kvæstet.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

BETAL DEN ALDRIG! NEIN! KÆMP MOD SYSTEMET!
det var butleren, der gjorde det.