mandag den 29. juni 2009

Alt i har givet mig..

Til min efterskole: I har givet mig så meget, og om muligt, lært mig endnu flere ting:
F.eks. at:
  1. En 1,5 liters sodavand og en ramme Hustler, er rigeligt til at forhindre 19 andre i at sove
  2. Stegemagarine er stadiet over kapers
  3. Patrick har følelser, og endda et dejligt hjerte
  4. Det er helt i orden at have travlt
  5. Det er umuligt at hugge i Morgan og Martins holdninger, og ikke engang Malou og jeg kan brøle højere end dem i diskussioner
  6. Lugten på Atlas 5 var Martins gamle, våde badetøj. Måske med et twist af muggen mælk og kakao
  7. Gustavs energi kan kun afbrydes af akut migræne og nær-død-oplevelse
  8. Lavra og IVN er godheden selv
  9. Tim og Andreas kan altid få Sofie til at über-grynte
  10. Tim også er en af de mest fantastiske drenge i verden.
  11. Alle de slogans om "et efterskoleår svarer til 10 menneskeår" er mere end sandt
  12. Jeg sagtens kan løbe tør for tårer
  13. Ordkløveri og navneforveksling leder til en masse misforståelser og underholdning
  14. Tølløse er en helt i orden by
  15. En Zippo er en uundværlig ting, selv når man intet har at bruge den til.
  16. Danmark er et meget stort land, når man sidder på Sjælland og drømmer sig til Kolding og Holmen
  17. Det ikke er muligt at være 40 uger på en efterskole, uden at komme til at elske hver enkelt på en eller anden måde
  18. Savn er et stort begreb, som al for hurtigt melder sin ankomst
  19. Mælkevejen var en perfekt afdeling
  20. Rantzausminde skole var den bedste beslutning i mit liv, som jeg aldrig vil fortryde.

P.S: Det kan ske at bloggen ændrer navn, men der går lidt tid inden LillaNeglelak vender tilbage

Ingen kommentarer: